Ljusdalsbesök

Efter en natt med mycket amning, bök och stök från Agnes så var jag rejält jäkla trött imorse.
Theo, ja han har sovit som en liten prins i egen säng till 5.30 imorse. Då klagar man INTE!
Typiskt att det alltid är något som håller en vaken....

Men! Tack å lov kom det ljusdalsbesök och höll mig uppe och alert under dagen :-) Bättre att hitta på något än att sitta och bara bli tröttare i soffan. Planerna var leklandet. Men tyvärr hade dom stängt precis just idag. Så vi fick vara härhemma och mysa istället. Lunch och sen en massa god fika och en massa lek på barnen :-)
När Peter kom hem strax efter 16 drog vi iväg allihopa till McDonalds och mumsade. Så en rejält onyttig dag med andra ord :-) Dä ä gött dä! :-P

Imorgon får Theo vara på dagis och leka av sig. Och så får vi se vad dagen har att erbjuda för mig och Agnes :-)
Jag ska nog iallafall passa på att vila lite. Det har blivit dåligt med den varan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0