Lillfisan 3 veckor

Idag är vår lillfisa alltså 3 hela veckor gammal. Det känns som att tiden stått still och samtidigt rusat fram. Konstig känsla det här när man får barn. Man låser in sig själv i en liten bubbla och knappt något från omvärlden kommer igenom :-) Och när man tittar ut för en kort stund så har det gått 3 veckor!!?? Jag skyller även min "tillfälliga" glömska på just den biten ;-)
Första veckan själv med barnen har lunkat på bra. Visst, det är kaos ibland. Men jag känner mig ändå nöjd och harmonisk med situationen. Jag myser för fullt. Älskade ungar!! :-D

Just nu är Theo på dagis å leker av sig lite. Jag och Agnes sitter och bara tar det lugnt just nu. Mamma Kristin dricker lite kaffe :-P
Snart ska jag ta itu med tvätten, bäst å passa på när vilddjuret är på dagis :-)
I eftermiddag blir det iväg på utvecklingssamtal på Rasmus skola. Har redan hört från fröken att det går superduperbra för honom i skolan. Han är intresserad, frågar massor och hänger jättebra med i allt.
Jätteskönt å höra. Man vet ju själv att när man börjar skolan börjar en helt ny era. Känsliga tider där allt kan hända. Just nu flyter allt på bra verkar det som och det är SÅ skönt :-) Min älskade stora kille :-D

3 underbara, vackra, mysiga härliga ungar (även om mellankisen river huset ibland och gör mamma och pappa tokiga) och en sambo som gör livet värt att leva! Kan livet bli bättre?!

//glad idag

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Ja, det är helt sjukt hur fort tiden går :)

2010-11-12 @ 16:26:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0