Djungelcity

Idag kom min stora prins Rasmus hem :-) Han har inte varit hemma på 3 veckor nu tror jag. Och det var ett kärt återseende mellan han och lillprinsen Theo :-) OJ vad dom kramades, lekte och mös :-)
Eftersom vädret var piss och ingen lek kamrat till Rasmus var hemma så tog vi och drog iväg till Djunglecity lekland. Jäklar i mig vilken fart det var på Theo. Jag som hade sett fram emot att kunna krypa omkring i gångarna där igen hängde knappt med i svängarna ändå. Det var tur att Rasmus var med och kunde springa ikapp honom :-) En riktigt mysig dag som jag tror alla var nöjda med :-) Lilla Agnes sov hela tiden vi var där. vaknade och åt precis innan vi skulle åka hem bara.
Tyvärr finns det inga bilder... jag hängde helt enkelt inte med å ta några :-P


Nu är kl 20.30 och lugnet har sänkt sig över skatenvägen 11. Kidsen sover, allihopa! HALLELULJA! :-P Får man säga så? hihi

//tröttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0