♥ Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän ja....  Oxå något lite svårt att skriva om. För det är ju så, att Peter naturligtvis är min allra allra bästa vän. Han är den som alltid finns vid min sida i vått och torrt. Han är den jag kan prata med om allt.
Och den jag kan lita på 100% i allt.
Men sen är det ju även så, att man behöver ha en "vanlig" kompis oxå. Hur nära man än är så anser jag att man behöver ha vänner vid sin sida. Vänner som man kan prata sånt där tjejjigt med, som killar inte orkar lyssna på. Eller sådan dom kanske inte borde lyssna på ;-)
Jag vet inte om jag har någon sådär allra bästaste vän. Jag har inte så många vänner i antal. Men dom jag har är bra och goda vänner som jag litar på :-) Sen finns det naturligtvis någon som kanske står mig lite närmre :-)

Mina vänner är otroligt viktiga för mig! Tyvärr har jag inga bilder på dom så ni får hålla till godo med den här "snyggingen". ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0