♥ Dag 5 – Vad är kärlek


Det finns många definitioner av ordet kärlek. Kärlek till sin andra hälft, sina barn, föräldrar eller syskon.
Kärleken till husdjur, sport, konst... ja vad som helst. Kärlek betyder olika från person till person. Och det är något som var och en måste svara på vad det betyder för just den personen.

Kärlek är en stark känsla Och för mig är det något jag inte kan eller vill vara utan.
Kärleken för sporten jag sysslat med sedan jag var 10 år, volleyboll.
Kärleken för min nära och kära vänner.
Kärleken för mina föräldrar, syskon och syskonbarn.
Men främst kärleken för min egen familj. Min Peter och våra älskade barn Rasmus, Theo och Agnes.

Vad är kärlek?

Kärlek är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0