Amningshjärna


Jag tror jag har sån där amningshjärna eller vad det heter. Jag är totalt dagvill OCH tidsvill med för den delen.
Har ingen koll på vare sig dag eller klockslag. Det har nog inte Peter heller för den delen. Det är som om vi vore i en helt egen liten världsbubbla :-) Rätt mysigt ändå, för vi har den ju bara för två veckor ungefär.
Måndag nästa vecka börjar Peter jobba igen och ångesten för den dagen har redan börjat smyga sig på. Men jag ska väl grejja det med antar jag :-)

Ja vad säger man om livet som trebarnsmorsa? Vet faktiskt inte än... För Rasmus har inte varit här något sedan Agnes kom. Han kommer imorgon. Och jag längtar så jäkla mycket efter ungen :-) Ska bli mysigt att ha honom hemma igen :-) Tur ändå att Peter kommer vara hemma första veckan alla kidsen är hemma. Eftersom det är höstlov så ska vi väl försöka hitta på någe kul oxå. Åka till leklandet antar jag att det blir.
Ska bli sjukt kul å kunna springa och krypa omkring i gångarna och jaga Theo igen :-)

Oj vad jag svammlar känns det som.... Det händer så mycket men ändå så lite. Hmm... Hörseltest på Agnes idag gick superbra. Var till Gävle HC oxå och kollade hennes öga som varat. Men det har blivit bättre nu iallafall.
Natten var kass som vanligt. Theo kom över redan runt 00 taget och sen vaknade hela familjen när jag bytte blöja på agnes runt 3.30 och sen var kaoset ett faktum. vi somnade väl inte om förrän 6 taget imorse.... Ptja.. så kan det va. Sova får man göra i graven.. eller nått...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0