Stoppa pressarna!!!

Idag tog Theo 4-5 steg själv!!! och UTE på altanen med skor på sig!! När han märkte att han kunde gå blev han så till sig så han ställde sig och började veva med armarna upp och ner så han landade på rumpan till slut. hihi
sen gjorde han om samma sak ett par gånger till. Och varje gång blev han helt till sig och började veva med armarna. Sötnosen våran.

Min värsta fasa när jag åkte var att han skulle börja gå när jag var borta. Och så kommer jag hem en sväng för att lämna bilen innan vi ska åka. Och DÅ tar han dom här stegen. Jag blir helt tårögd när jag tänker på det.
Det känns varmt i mammahjärtat att jag inte missade hans första steg :-)
Undrar om han tänker börja gå på riktigt nu :-) Spännande!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Duktiga killen. Snart kan han och Jonatan ha springtävling :-)

2010-05-03 @ 20:56:30
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0