Skitväder!!

Igår var det sommar och allt var så perfekt det kunde vara. Och idag vaknar man till störtregn. *suck*
Ännu gladare blev man när man kom på att Rasmus hade fotbollsträning på nynäs idag. *SUCK*
Kände mig inge vidare när jag vaknade imorse heller. Förmodligen sviter i kroppen efter gårdagens gående och stående flera timmar. Trött, hängig, ont i huvudet och allmänt matt. Så att stå och titta på en fotbollsträning i regnet var inget jag önskade direkt. Men Tommie fick stå och kolla medan jag satt i bilen och väntade :-)

Ja... regnet öser fortfarande ner. Det verkar som att även Theo känner av gårdagen och kanske vädret idag. För han är inte heller 100 piggelin. Lite tröttare och lugnare än vanligt. Skönt när man ändå inte kan gå ut och göra något.  Och alla ni som har en kommentar om att "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Bespara mig!
För idag ÖSER det verkligen ner. Klart som fan man kan gå ut, men vad ska man göra när man knappt ser framför sig?! Näpp, idag blir det en lugn och skön innedag :-)

Så, insåg idag att nu är det bara en vecka kvar tills jag blir mammaledig igen :-D SOM jag har längtat och väntat :-) Det har varit superkul att jobba igen och få träffa alla kollegor. Men nu är jag redo för att vara hemma med mina älskade barn igen :-) Rasmus har skolavslutning den 8 juni och sen har han sommarlov :-) Och det blir bara myspys hela sommaren lång :-) Hoppas jag.... :-P

KaffedaX

Föresten... Undrar hur Susanne mår idag efter hennes möhippa igår ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0