orka..


Hur kan man tappa orken och lusten såhär....  Fast allt är utrett så vill jag bara stänga in mig och gråta. :-(
En titt i backspegeln med jobbiga minnen... Att inte känna sig viktig längre. Att bli överkörd och trampad på igen.
Det är inget du ska lida över. Men det finns där, i bagaget... så är livet, så fungerar människan.
En liten puff som sätter balansen i gungning....

Jag vill vara stark och kunna lita och tro! Ingen ska behöva lida pga mina skador. Men idag är jag svag och liten...
Jävla skithormoner!!!



Dom lyckligasta människorna är inte dom som har det som är bäst, utan dom som på bästa sätt använder det dom har.

Kommentarer
Postat av: mia

åh tack! :)

lite bilder och önskemål mailade till min mail är det enda jag behöver ;)

2010-05-09 @ 19:18:24
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0