Nuru!!

Nu händer det verkligen grejjer! Spännande spännande. Idag har Theo utökat sina framsteg till 8 steg!! Herregud! Ungen har aldrig gått så mycket som idag. Från det att vi kom hit till Kolbäck så har han gått flera gånger. Och nu på kvällen så tog han 8-9 steg. Nu kanske han verkligen börjat gå på allvar. Får hoppas det :-)
Peter blev lite lagom knäckt när jag berättade det för honom. Han har ju varit hemma hela veckan nästan själv med honom och han har knappt gått någnting alls. Och så kommer jag hem och åker iväg till kolbäck och så går han jättemycket :-) TÄNK om han går helt och hållet när Peter kommer hem på söndag. hihihi

Peter är alltså iväg. På svensexa faktiskt. Närmare bestämt min mellersta bror Anders svennis. Dagen började kl 12 redan med kinappning. Efter det har det tydligen skett en massa aktiviteter och uppdrag för honom. Bla har han fått stå på plattan i Stockholm och försökt sälja en bilstereo ikväll en superman dräkt för vuxna :-P
Han har även fått stå med ett stort plakat med texten "Superhjälpte partiet" och propagerat för sitt parti. Det va inga snygga bilder som skickades kan jag säga. haha!
Just nu befinner dom sig på båten Silja Galaxy och har precis sugit i sig en lyxig 3 rättersmiddag som avslutades med en tallrik glass och jordgubbar. Självklart fick jag en bild på efterätten av Peter bara för att jäklas! Jordgubbar!!!
Eftersom han förmodligen inte kommer kunna vara körbar på hela dagen därefter (ligger säkerligen och kräks hela dagen....) så blir han nog kvar och sover hos Jason och kör hem på söndagen istället.
Och... även om det är klart att det är skönt att vara hemma igen efter att ha varit bortrest flera dagar så är det ju roligare att ha lite sällis än att vara själv och inte ha nått att göra en hel helg. Så jag och kidsen drog till Kolbäck som sagt.
Imorrn ska jag, mammsen och Maine åka till Västerås och shoppa lite. Får se om jag får tag på några skor till bröllopet.


Nu blir det sängen, det har varit en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0