Gomorron

Här gol "tuppen" redan kl 4.48 imorse. *gäääääsp* Men tack å lov fick Peter honom att somna om igen till 5.50. Acceptabel tid iallafall. Man börjar vänja sig. Men imorse var det slitigt å gå upp. Vi fastnade nämligen i en film igår som var längre än vi trodde. Kl blev 24 och vi var tvugna å stänga av den för det var en stund kvar. Och har man en "tupp" som gal kl 5-6 på mornarna så vill man gärna ligga i sängen sådax.

Idag har iallafall Peter en husrustdag framför sig. Han ska försöka göra klart lite grejjer som behövs göras. Vi har så fruktansvärt lite tid att grejja på huset med nu så jag vet inte alls hur detta ska gå. Tidigast i mitten av juni har vi en fri helg. Känns lite panikartat ibland... Men det är som det är så det är bara att se glad ut, försöka slappna av och gilla läget antar jag :-)
Så medan Peter grejjar med rusten så styr jag och Theo kosan mot Björkman och lilla Vera för en playdate i några timmar :-) Barnen får leka och mammorna fikar hihi. Det måste vara säkert 2 månader sen jag såg Vera... På tok för länge sen. Konstigt att man bor bara ett par km ifrån varandra och ändå kan man inte få till en träff lite oftare.
Det ska iallafall bli supermysigt å träffa dom igen. Vera har hunnit bli 8 månader stor nu! Stora tjejen. Världens finaste blå ögon och ett sånt supermysigt mörkt ruffs på huvudet :-) Ska knäppa lite bilder får ni se sen :-)

Just nu sover Theo och Peter. Själv ska jag väl passa på att göra mig klar inför dagen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0