Tröttmössa

Hur fasen orkade man jobba förr?! :-O
Jag är helt totalt slut när jag kommer hem från jobbet. Kanske är omställningen från att inte få ta en liten middagsnap mitt på dagen längre :-P Nu lär man ju va vaken OCH koncentrerad hela dagen :-P

Tack å lov har det varit ganska lugna dagar på röntgen nu när Hasse varit borta. Var lite orolig där att nått stort skulle ramla ner i knät på mig. Men än är han ju inte tillbaka, så man vet aldrig. Det är en dag imorrn oxå :-\

Iallafall är jag en riktig tröttmössa nuförtiden. Och det liksom resulterar i att jag inte orkar blogga. Ja knappt sitta vid datorn faktiskt. Helst skulle jag vilja gå och sova redan nu. Usch... undrar när det här kommer lätta upp.


Lite bilder


Dom här stod utanför huset häromdagen och åt upp fåglarnas bröd.


Såhär sur blir man när man inte får ha mammas mobiltelefon


Och såhär stor har min älskade Rasmus blivit nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0