Skit! Helgen är över....

Hann helg enkelt inte blogga igår. Det blev en heldag utan några möjligheter att ens starta datorn. Hade ingen lust heller helt ärligt.
Vi drog iväg till Ljusdal redan igår morse och landade vid 11 taget där det serverades en sen frulle.
Lite senare på em bar det av hem till Susanne och Leif för att fira Susanne, Liam och Linn. Mycket folk, mycket presenter och massor av mat och fika :-)
Lite lätt illamående där ett tag faktiskt..... Så går det när man äter för mycket :-P
Redan vid 18 taget började Theo knorra. Då var han totalt dyngtrött och orkade inte alls med sig själv. Men vi lyckades hålla ut ända fram till 19 iallafall innan vi åkte hemåt igen.
Efter att vi lagt Theo blev det film. Luftslottet som sprängdes :-) Suverän film. Men tyvärr håller den på ett bra tag så det blev sent i säng. Och Theo vaknade ju som en klocka prick 4.00. Fast just inatt så totalvägrade han att somna om. Inte förrän ungefär runt 8 på morgonen bestämde han sig för att somna om igen.
Behöver jag säga att både jag och Peter hade lätt panik i omgångar och att vi är totalt slut idag. *gääääsp*

Idag blev iallafall en lugn dag. Lite vasalopp och softande i soffan och lunch för att sedan åka hemåt vid 13 taget.
Mellanlandning i Gävle för att köpa McDonalds och sen hemåt :-P
Det har iallafall varit en supermysig och trevlig helg :-)

Just nu sover Theo och både jag och Peter är totalt däckade. Kan man få lägga sig redan nu lr?

ZZzzZZzzZZzz


Kommentarer
Postat av: Modesty

Förlåt att jag inte har svarat förrän nu. Det har varit lite upp och ner med bloggen. Eller mest ner... :D

Tusen tack för den fina Awarden!! Blev superglad!

Make är i Wien och leker doktor...

Jag passar på att måla väggmålningar han aldrig skulle ha godkänt. :)



Ha en fin kväll!

2010-03-08 @ 19:48:42
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0