Segt

Herregud va segt dagarna går nu! Jag är redan trött och behöver ledigt känner jag :-P
Längtar till påsken. Det blir hem till mammsen och pappsen och fira påsk och det ska bli SÅ mysigt. Jag längtar, det var så länge sen jag var hemma :-)
Sen kommer Stefan, Susanne, Jonna och Hannes med oxå :-)Mysigt att få träffa dom :-)
Men först är det två seeeega arbetsdagar kvar. Långledigt med familjen är precis vad jag behöver nu.
Specielt sen det inte blev någon helg sist. Sa jag föresten att Peter låg HELA jäkla söndagen! Dyngbakis!!
Och lika förvånad blir han varje gång det händer..... :-P

Tror Theo har känt av tidsändringen. Han va totalt omöjlig att få att sova ikväll. När kl var 18.30 orkade han inte med sig själv längre utan somnade med en flaska välling. Kl 19 vaknade han och stod och flåsade i babyvakten däruppe. Jag gick upp och lyckades få honom att somna om igen. men efter 15 minuter vaknade han igen. Och denna gång tyckte han att han hade sovit klart.
Jag lade över honom i vår säng och la mig bredvid. Efter ungefär 15 minuter somnade han om igen. Nu var kl 19.30. När kl var 20 så försökte jag lägga över honom i hans säng igen. och gissa om han vaknade igen!!!
Unge!! tack å lov kom Peter hem och tog över. Den här kvällen var INTE rolig. *puh*

Nu blir det sängen för mig med.


Kommentarer
Postat av: carina eje frisk

Glad Påsk ! Hälsa dem där hemma, hälsa far och mor...kramar från Farfar och Carina

2010-03-31 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0