Ni får ursäkta

Att jag inte bloggat något idag. Detta beror på att man inte får gå in på bloggsidor överhuvudtaget på landstingets datorer. Även facebook är tokblockat. Så därför kommer det inte bloggas så mycket på dagarna framöver. Det får jag göra på kvällstid

Ja, första dagen på  jobbet idag då. Hur det gick? Ja... jo.. Det gick väl bra. Jag satte mig där framför min dator kl 7.15 på morgonen och liksom funderade vart jag skulle börja. Och att jag ens kom in i byggnaden så tidigt var ett under. För HUR jag funderade över vilken kod jag hade till passerkortet. Men, det blev rätt på första försöket turligt nog :-)
Kollegor började droppa in runt 8 och hälsade mig välkommen till höger och vänster. Och jag tror fasiken varenda en frågade "Jaha, hur känns det då?" Och jag vet fortfarande inte vad jag ska svara. Det är fortfarande blandade känslor.
Fråga mig igen om nån månad hur jag känner det så ska jag svara på det :-)
När jag knallade ner på röntgen för att träffa Hasse runt 9 taget så var det första han kastade över mig att jag skulle få ta över röntgen nu några dagar. För han skulle till Wien!!!! Shit pomfritt! Jag som knappt kom ihåg lösenordet till inlogget ens.
Så idag har vi gått igenom lite nytt som hänt. och imorgon ska vi gå igenom ännu mer. Herregud... jag kommer krascha röntgen! ;-)

Nu har jag en liten kille som vill gosa här.

Bloggar mer imorgon :-)


Kommentarer
Postat av: Johan

Det är väl klart! Ni ska väl jobba och inte blogga! Det är mina skattepengar ni använder! . . eller vänta, jag betalar ingen skatt ;)

2010-03-01 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0