När ska allt vända

Idag tog jag en semsterdag och var hema. Kände att det verkligen var behövligt med tanke på att jag är dyngförkyld. Och Peter är ännu sämre än jag. Idag kände jag iallafall att det kanske är på väg att bli lite bättre.
Men hur mycket snor kan det produceras i en näsa igentligen!?
Familjen behövde få kurera sig idag iallafall. Och det har vi gjort :-) En mycket lugn och skön dag blev det.

Nyss ringde Tommie och berättade att Rasmus har ont i magen. *suck* Bara han inte håller på att åka på någe magskit så att hela familjen blir sjuka igen. Det ORKAR jag bara inte! Då lämnar jag in!
Tommie kunde inte vara hemma med honom imorgon så blir han sjuk så måste han ändå vara hemma här.
Så.... det är väl bara att hålla tummarna nudå för att stackarn inte blir sjuk.

Skulle igentligen gå på ett Rabdido klädparty hos Petra B ikväll. Men vette sjutton om det är så schysst att lämna Peter med två barn själva när han mår som han gör. Får se om jag sticker iväg en sväng efter barnen har lagt sig. Om det inte blir för sent.

Nopp, nu är det middagsdags här :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0