Galenpanna

Inatt var han i farten igen. Galenpannan i familjen, nuförtiden kanske jag ska säga. För vanligtvis är det jag som härjar mest.
Vet inte vad klockan var. Men jag vaknar av att Peter står på huk nere vid min fotände på sängen och micklar med gardinerna. Jag var för trött för att registrera allt han sa. Men han mummlade nått om "orange" och "jag måste bara...". Efter ett antal försök att få honom tillbaka till sängen och lägga sig igen fick jag till slut ta i på skarpen. Jag fick med strängaste röst säga "Men Peter, du går i sömnen. Nu går du och lägger dig!"
Då reste han sig och gick raka vägen och lade sig och somnade på en gång.  Inte konstigt att du är trött på mornarna älskling! :-P

Idag var en mysig dag på jobbet iallafall. För idag kom Peter och Theo och hälsade på mig och åt lunch där. Fick jag passa på att pussa och krama på honom mitt på dan sådär igen :-) Supermyyyys :-)

Nu är middagen intagen och det blir kvällsmys för hela slanten. Snart är det helg och då bär det av mot Ljusdal :-)
Notera: Theo gillar ICKE hemlagat mos och köttfärssås tillsammans.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0