en kväll ensam

Sådärja då har man gjort sitt helgjobb klart. SKÖNT! Det var roligt samtidigt som jobbigt. Det strulade en hel del igår kväll så det blev mycket sitta och vänta in utvecklaren. Men när det väl körde igång så gick tiden fort. Men jag var väl inte hemma förrän runt 22. Kastade mig bredvid Peter i soffan och totalslocknade på 0 sekunder i hans famn. 22.30 gick vi och lade oss båda två. Slocknade nog nästan på en gång där med :-)
Lite orolig var man imorse vid 8 när jag åkte tillbaka till jobbet igen. Eftersom det var en hel del strul igår när jag åkte hemåt så fasade vi för att få backa hella uppdateringen idag. vilket skulle innebära MYCKET jobb och LÅNG tid på röntgen. Men som tur var hade det ordnat sig så jag var hemma redan 12.30 igen :-) Fruktansvärt skönt :-)

Ikväll är Peter på 40 års fest och roar sig kungligt med spa och middag på Scandiv väst. Det förtjänar han verkligen :-)
Hoppas bara för HANS skull att han slipper ligga hela dagen och "köra buss" imorgon. Och inatt med för den delen :-P

Just nu sover Theo. Rasmus och Lukas kom precis hem och spelar lite Super Mario på Nintendo wii en stund.
Godiset är framdukat och det är mys för fulla muggar. När Lukas går hem får vi se om vi tar en film jag och Rasmus eller om han är för trött. Han ska ju på fotbollsträning imorgon kl 10 så alltför sent får det kanske inte bli.

Får se hur tidigt i säng jag kommer. Alltid när Peter är ute har jag fruktansvärt svårt för att sova. Inte för att jag är orolig, jag bara sover kasst när han inte ligger bredvid mig. Konstigt hur det blir efter några år. :-)
så det blir väl kanske nån film för bara mig innan det blir sängen oxå.

Filmförslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0