Återhittad

Telefonen är återhittad!!! Godsmottagningen ringde imorse och hörde hur det hade gått. Och det hade ju såklart inte gått någe bra. Han undrade lite vad det var för telefon som låg i paketet och ungefär hur mycket en sådan kostar. Sen pratade han om att dom disskuterat polisanmälan mm.
Vi sa iallafall att våra chefer får prata med varandra och komma fram till hur detta ska hanteras.
Nån timma senare denna man från gods upp på IT. Och med sig har han ett jättepaket, med min Iphone i!
Han säger att någon lämnat detta paket utanför gods. Men ingen vet vem som gjort det. Finns ingen avsändare och ingen mottagare.
Det luktar med andra ord väldigt skumt. Förmodligen har någon på gods stulit telefonen, hört om polisanmälan. Fått kalla fötter och lämnat tillbaka den. Men det känns ju inte helt bekvämt att bara anklaga någon där heller....
Men det känns lite mysko hela historien. Och det sa han med faktiskt.
Men nu är iallafall telefonen hittad och jag har redan hunnit leka lite med den :-P


Annars kan jag ju meddela det, att jag fortfarande inte har vaknat till efter att ha börjat jobba. Idag när jag kom hem från jobbet var jag sådär bedövande trött. Jag KUNDE bara inte hålla ögonen öppna. Det blev en ofrivillig powernap i soffan. Stackars Peter... han som inte sovit något på hela natten nästan. Och så somnar JAG i soffan. Kändes orättvist.....
Ja.. just nu är det väldigt trötta tider hos familjen Frisk-Ekdahl. Trötta trötta trötta trötta. Urvridna disktrasor eller nått. Orken tryter.... Hoppas innerligt vi får sova inatt. Och i helgen.

Nu ska vi faktiskt logga ut och gå och lägga oss. Kl är inte ens 20 än, men vi orkar bara inte.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter smart att gå och lägga sig nu! Kanske ni kan hämta lite krafter! Jag har inte sovit nå middag idag jag heller (började jobba 5) så jag ska nog sova snart jag med!! Sov gott! Kram

2010-03-11 @ 20:12:30
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Johan

Innepinne Kristin har alltså skaffat en Iphone ;)

2010-03-11 @ 22:44:37
Postat av: peter

Kanske hinner hon få rimfrost på den också..hahahahah

2010-03-12 @ 20:11:52
Postat av: Johan

Peter kanske inte ska vara så kaxig, jag har hört att han ska byta abbonemang för att få en också. Men vi vet ju alla att Kristin var först! ;) haha!

2010-03-13 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0