Utfodring

Grannfrun ringde och undrade om Rasmus hade lust att hänga med henne och hennes barn till Furuviksparken.
Och det ville han ju naturligtvis. Jättebra med tanke på att han blir under hållen och får utlopp för sin energi.
Dom skulle köpa åkband. så han blir nog där några timmar :-)

Har precis utfodrat Theo nu oxå. Pannkakor med färska jordgubbar till. Men jag tror fasen han ratade det! :-O
För han var inte sugen alls på att äta. Kanske inte är så hungrig i värmen... för han åt inte vällingen jag gav honom istället heller....

Det är riktigt varmt idag. Så jag tror jag tar och fyller upp hans lilla minipool så han får plaska lite :-P
Sen blir det en skön promenad i solen :-)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0