trötta trötta

Igår var en sån där superdupertröttaste dagen för hela familjen tror jag. Själv kändes det som att jag toksupit dygnet runt hela helgen ungefär. Trött och totalt matt i hela kroppen hela jäkla dagen. Både jag och Peter sov i omgångar och fick inte mycket gjort. Men det fick vara en sån dag helt enkelt. Efter dom senaste 7 helgerna fullsmockade med aktiviteter så är vi nu äntligen totalt planfria framöver. Det har varit SKITKUL med bröllop, möhippor, svennsexor, dop och allt som varit. Men nu ska det faktiskt bli skönt att få tid att börja tänka på oss igen :-)
Kanske kanske man hinner börja tänka på att man faktiskt är gravid nu oxå :-D

V 21 nudå alltså. Och veckorna har bara försvunnit utan att jag knappt hunnit tänka på det. Magen börjar komma på allvar nu och sparkarna känns varje dag. Även om dom är betydligt sparsammare och klenare än Theos var. Men det kanske beror på att det är en tös därinne :-P Sen är ju Theo som han är med sina fötter än idag :-D
Jag börjar äntligen må lite bättre nu. Även om illamåendet kan smyga sig på fortfarande när jag blir hungrig. Men det är mycket bättre. Men tröttheten verkar inte vilja ge med sig. Men det har säkerligen med Theo att göra oxå plus att man ju inte sover så mycket på nätterna. Så jag kan nog inte räkna med att få vara pigg denna graviditet. Man får nöja sig med att må bra helt enkelt :-)

Solen skiner därute men det är lite slöjmoln på himlen. Vi ska gå ut och få oss lite luft nu jag och Theo.


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tack =)

2010-06-21 @ 19:07:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0