trött i solen

Idag är jag faktiskt jättetrött. Man blir jäkligt trött av att vara ute i solen hela dagarna. Det tar på en mer än man tror. Det blev iallafall ett premiärdopp i poolen idag efter den dagliga promenaden med Theo. + 21 grader var det så det va väl dax antar jag :-P

Imorrn tror jag att det bär av till Kolbäck för veckan. Hälsa på mammsen och pappsen och få bara vara i några dagar :-) ska bli jätteskönt :-)
Bilresan är väl nått jag inte ser fram emot.... Men med film till Rasmus och tima så att Theo sover så ska det nog gå vägen tror jag. Sen blir vi ju där några dagar :-)

Nu står Theo och bankar på altandörren så det är väl dags å gå ut igen antar jag.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0