Ork

Orken att blogga har inte funnits på ett par dagar. Så jag kör ett inlägg såhär direkt på morgonen och uppdaterar lite :-)

Igår mådde jag faktiskt BRA för omväxlings skull :-D Dagen bestod av klippa gräsmattan på framsidan (Sen vaknade Theo). Fick honom att somna om igen och passade på att sola/vila :-)
När Theo vaknade blev det lunch och en massa lek i sandlådan och ute överhuvudtaget.
sen blev det en skön promenad. Theo sov länge så mamma hann sola/vila lite till :-P
Sen kom pappa hem och det blev hej babelooba på theo. Herregud vad han gick omkring och pratade och pratade, klappade händerna och verkade allmänt lycklig :-) Det syns lång väg att han mår som allra bäst när både jag och Peter är hemma.
Det blev en mysig middag ute på altanen och sen ett bad för Theo innan sängdags :-)
Mamma ser ut som en röd kräfta idag vill jag lova :-P

Natten har inte varit någon höjdare. Theo vaknade redan 1.30 och skulle ha välling. Och efter det har han inte sovit bra alls. Snurrat och skruvat på sig, gnällt och haft sig. Ingen av oss har kunnat sova sedan dess. Så vi är trötta idag kan man säga. *gäsp*
Idag står iallafall en tur till boulogern på agendan. Ska träffa några mammor och deras barn. Snacka lite skit, fika och bara ha det bra :-)
får se vilket humör Theo är på bara.... Han började morgonen med ett jäkla humör.... Så går det när man inte sover!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0