GUBBJÄVEL!!!

Var ute och gick häromdagen med Theo i barnvagnen en liten tur runt ytterharnäs jag har här.
Man går förbi ett parti radhus när man gått halvvägs ungefär. Och den enda trottoaren som finns på den vägen är just alldeles utanför dom radhusen.
När jag går där i godan ro så ser jag en skottkärra som står mitt på trottoaren. Och gubben som äger skottkärran ser att jag kommer. Tittar lite på mig, sen vänder han sig om och tittar åt ett annat håll bara.
Vilket resulterar i att jag får köra vagnen ned för trottoaren och sen upp igen när jag passerat skottkärran.
idiot tänkte jag då!

Idag när jag passerar samma område. Tro på fan att gubbjäveln står där med samm skottkärra parkerat MITT på trottoaren så det är omöjligt att passera med barnvagn. Samma sak händer igen. Gubben ser att jag kommer, tittar lite på mig och vänder sig om.
Men nu jävlar!!!! Jag ökar på stegen rakt emot skottkärran. Tar tag i skiten och flyttar på den lite hårdhänt så gubben ska fatta. Han tittar bara på mig men säger igenting.

Förbannade idioter! En trottoar är väl för fan ingen jävla skottkärreparkering!!
Idag tänkte jag inte bara idiot. Idag tänkte jag "Förbannade jävla träningsoveralls fjant syntetbrända gubbjävel!!!"


Kommentarer
Postat av: Petra

HAHAHAH.. Jag är ledsen.. men jag tycker du överreagerar :D

2010-06-04 @ 14:46:49
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

Det är möjligt. Men sådär beter man sig faktist inte om man är normal.

2010-06-04 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0