Grattis min älskade pojke!

Idag fyller Theo stora 1 år!! Vår bebis är inte liten längre. Han har blivit en stor pojke som går och nästan springer fram nu. Det är märkligt vad tiden går fort.... Ett helt år har passerat i rekordfart.
Grattis mammas och pappas kärlek! Vi älskar dig!




Du kom till världen en varm junidag
När jag såg dig förlorade jag alla andetag
Det vackraste barnet jag någonsin sett
huvud, händer och fötter ja helt komplett
-----------------------------------------------------------------------

Huvudet täckt av en massa mörkt hår
två stycken mysiga och knubbiga lår
Underbart mysiga och gosiga kinder
Och två mörka ögon som ser och trollbinder
-----------------------------------------------------------------------
Jag sitter och tittar på dig just nu idag
Och hjärtat slår genast dubbla hjärtslag
Känslan är för stark och orden är för få
att beskriva en sån kärlek är svår att förmå
------------------------------------------------------------------------
Älskade pojke du är min kärlek och mitt allt
Jag ska skydda dig genom livet tiotusen gångerfallt
För dig står lycka och framgång i stjärnorna skrivet
älskade pojke, jag älskar dig mer än självaste livet


Kommentarer
Postat av: Carin

Grattis!! :) Vad duktig du är på att rimma! Hoppas vi ses snart! Kraaam till er alla!

2010-06-11 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0