En tillfällighet?

Inatt runt 1 taget vaknade Theo och skrek å skrek å skrek. Tårarna rann nedför kinderna på honom och han var totalt otröstligt vad vi än gjorde. Tills jag började massera hans högra vad och knä. Då lugnade han ner sig och tystnade. Då förstod vi, han hade ju ont i benet. Växtvärk eller bara ont efter att ha gått mycket? Vet inte....
Ska vi få en till med växtvärk alltså..... Rasmus som fortfarande har perioder där han har växtvärk varje dag.
Det var JÄTTESYND om vår lilla kille inatt iallafall som hade så ont. Jag vet ju precis hur det känns :-(

Imorse slog han upp ögonen kl 5 pigg som en lärka. Mamma och pappa hade gått och lagt sig 22 kvällen innan men ÄNDÅ inte fått sova något. Det verkar inte spela någon roll om man lägger sig tidigare eller inte.....
Idag blev det till att börja dagen med alvedon. Kroppen och huvudet värker. Idag blir det inte många knop gjorda. Och jag TÄNKER sova med Theo idag även fast solen skiner ute. Annars orkar jag bara inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0