En helt okej natt


Peter ramlade isäng redan kl 21 igår. Han var fruktansvärt trött efter veckans jobbande och dåliga nätter och behövde verkligen få sova ut.
Själv hade jag på något sätt under eftermiddagen blivit övertrött redan. Jag satt uppe 1 timma till och gick sedan och lade mig. Men hade jättesvårt att somna. Och på nått jävla höger så hade jag lyckats få ett myggbett på sidan av trampdynan under foten liksom. Hur fan kliar man där!!?? Jag höll allvarligt på att få panik ett tag i natt. Varmt, svårt att sova och ett myggbett på ett omöjligt ställe. Jag var bara tvungen å leta reda på en borste å klia med. Ja vaddå!? bästa kliarn juh! ;-)
Efter en hel del hårt kliande med borsten under foten kunde jag till slut somna. Theo vaknade till runt 00.30 och ville över till oss. Men somnade om på en gång igen.
Runt 3 var det dags för välling och sen somnade han om igen och vaknade inte förrän runt 5.45 ungefär.
Det kallar jag en bra natt för en bebis som somnade redan 18:20 igår. SKÖNT för oss alla :-)

Nu ska vi bara morgonmysa och ha det bra ett tag. Sen sa vi  dra iväg mot Sandviken en sväng för att hälsa på Jesse och hans lilla Nova. Eller liten och liten... Hon fyller 2 år i höst :-) Men det ska bli skoj att äntligen få se deras hus och träffa lilla Nova. Å så har jag blivit lovad en kaka :-P hehe

Just nu: Det där förbannade myggbettet på det omöjliga stället kliar som FAAAN!!!
ONDA VARELSER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0