Vet inte vad det är med mig


Jag känner mig på stridsstigen ungefär varje dag. Iallafall nån gång om dagen.... Senaste dagarna åtminstone.
Vet inte riktigt vad det är med mig faktiskt. Men det är väl nått med hormonerna antar jag. Får skylla på det :-P
Jag kan verkligen inte hålla käften och säger precis vad jag tycker och tänker. Känner mig irriterad över småsaker osv. Saker jag vanligtvis soppar under mattan utan problem och aldrig mer tänker på.
Hormoner och känslan av att man är sjukt jävla oattraktiv och äcklig.
Hur mycket jag än försöker skaka av mig känslan så finns den där. Såhär minns jag inte riktigt att jag kände när jag gick med Theo. Känns som jag sväller överallt fast jag knappt klarar av att äta. Vart kommer allt fett ifrån!!!!
Hela känslan som är så fruktansvärt obehaglig bara... :-( Paranoida tankar över att nått är fel och att jag inte räcker till. Känslan av att inte orka lika mycket som förut. Nu börjar jag bli otympligare och det börjar bli jobbigt med saker. JAG VILL MÅ BRA OCH NJUTA!!!

Nu ska jag sluta klaga och ta mitt fläsk och familjen och dra till Eskilstuna zoo. Hare!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jo då.. du kände likadant med Theo med :) Det är kanske tur att man glömmer bort hur det är att vara gravid.. annars skulle ingen skaffa fler barn :)



Det är snart över.. kom ihåg att det är fint med bebismage!

2010-07-14 @ 11:21:30
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0