Orka känna såhär....


Hur är det möjligt att man kan känna sig så fruktansvärt oattraktiv och äcklig när man är gravid :-( Jag vill verkligen inte känna såhär. Det är ju något vackert att vänta barn! JAG tycker ju att alla andra som är gravida är superfina och att det liksom skimmrar om dom på nått sätt :-)
Men varför varför varför kan jag inte känna så om mig själv. Hur jag än försöker och intalar mig själv så fungerar det inte. Vilket i sin tur sätter sina spår på självförtroendet som i sin tur gör att jag känner mig ledsen och nedstämd ibland. Får för mig saker.... saker jag aldrig skulle tänka annars. Men ändå saker som återkommer och jag inte kan släppa. Jäkligt jobbigt... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0