Illamående deluxe

ÄLSKA sommaren och ÄLSKA värmen :-D Jag tycker verkligen det är underbart :-)
Tyvärr mår jag riktigt skit just nu bara... Så jag har svårt att njuta av den härliga sommaren.
Illamåendet slår hårt just nu och har gjort hela veckan igentligen. Ska det verkligen hålla på såhär länge!!??
I v 25 ska man väl ändå kommit förbi det här tycker jag.... *suck*
Det här hade jag inte räknat med alls.... Frukost är igentligen det enda som går bra att äta. Då är det fortfarande svalt och jag är rejält hungrig.
Men sen går det bara utför.... Det enda jag fått i mig hittills idag är frulle, en skål med jordgubbar och en smörgås.
Förhoppningsvis får jag i mig lite mat ikväll. Tog ett par dopp i poolen medan Theo sov och känner mig lite piggare faktiskt. Jag gissar på att jag nog behöver käka järntabletter... tyvärr... Vi får se på tisdag. Ska dit för att mäta magen och lyssna hjärtljuden. Spännande :-D
På måndag har vi fått tid till tandläkaren för att kolla på Theos mun sen han gjorde illa sig igår. Och det är anmält till försäkringsbolaget så vi har varit ordentliga :-)

Nej nu måste jag få liv i den här lilla kotten! Han har sovit sen 14.30 och vill liksom inte vakna hur mycket jag än bökar med honom. Han är lite småsjuk tror jag. Snorig och hostig och inte alls riktigt sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0