Glömde...

Ooops, jag glömde blogga igår. Eller så orkade jag inte.... vet inte.
En st schleeten småbarnsförälder här fortfarande! *räcker upp en hand*. Men vem har sagt att det ska vara enkelt ;-)
Idag är det sådär tokfint väder här igen. Så man nästan blir stekt när man står därute. I Gävle blåser det ändå alltid lite. Inte här.... Här är det vindstilla och någe fruktansvärt varmt när solen kommer fram.  Det var nog tur att vi köpte den där lilla plaskpoolen så kidsen har någonstans att svalka av sig.

Imorse trodde jag iallafall att Theo skulle slå ett nytt rekord. För han vaknade nämligen 03:45 och var PIGG!!
Försökte få honom att somna om utan välling (som funkade igår) men det var stört omöjligt. Gav honom välling och det var ändå jättesvårt att få honom att somna om. Runt 5 lyckades jag iallafall och sen sov han till 6. Så det var ju skönt att få sova en liten stund till iallafall. :-)
Idag åker vi hem till Kolbäck igen, får vi se om rutinerna återgår till det vanliga. Det skulle ju vara så himla bra om han ville sova till 7 iallafall. För då skulle det räcka med att sova 1 gång på dagen oxå. Det är ett pussel det här verkligen.....

Just nu: Theo springer runt runt runt i huset. Själv ska jag dricka kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0