Dåliga uppdateringar

Det har varit en hektisk helg med mycket händelser så... ja det har blitt lite dåliga uppdateringar på bloggen.
Utekväll med brudarna i lördags. HUR kul som helst att träffa alla igen. Hade kunnat vara roligare om jag tagit ett par andra skor.... alltid samma sak :-\
Men det blev dansgolvet hela kvällen som vanligt med oss. Det finns inga ord för värmen på det där stället!
Så fort vi började dansa så rann svetten av oss. Men ja... det va ju lika för alla så :-P
När kvällen var slut mötte jag upp Peter och vi drog oss hemåt Ytterharnäs igen. Jag fick sova 3 timmar ungefär innan theo vaknade så det va ju nice. Gick rätt så bra igår, men idag är jag seg känner jag.....
Inte för att varken jag eller Peter gick i speed igår, men men :-)

Måndag igen och semestern har börjat :-) Eftersom Theo har varit lös i magen igår så visste vi inte riktigt om vi skulle kunna åka till Kolbäck i veckan, som var planen. Men idag är han lite fastare i magen och jag tror faktiskt vi drar iväg. Stefan med barn kommer att vara mån-ons i kolbäck så då tänkte vi passa på att dra dit och träffa dom oxå. Första anhalten på semestern :-)
Sen får vi se vart det bär av, vi har ju lite släkt att besöka :-)

Just ja! Theo vaknade och hade bajsat igår vid 22.30 tiden så han fick komma upp med oss och se klart på fotbollen. Mys och gos i soffan tills det var slut. Somnade om, fick välling vid 4 och sen sov han till 7.30!!
Så hela familjen gick upp då :-)
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0