Träningsvärk!

DET va länge sen! Jag har träningsvärk idag! Och jag har saknat det känner jag oxå :-) Visst det gör ont, men man känner att man lever och har använt dom få musklerna man har. hehe
Imorgon är det träning igen :-) Jätteskönt att vara igång igen :-)

Är iallafall nyss hemkommen från stan. Har träffat "tanterna" och fikat som Peter kallar det. :-P
Passade på att inhandla en ny vintermössa, fuskolle och ett par stickade sockor åt Theo. Det var nära att jag roffade åt mig hela affären med barnkläder. Fick liksom rusa genom affären och slita i det jag skulle ha. hehe
Jobbigt det där. Det är så JÄKLA kul å handla barnkläder. Finns sjukt mycket fint :-)

Nu är vi hemma igen. Har hämtat Rasmus på skolan och Theo somnade i bilen så han ligger och sover en stund. Peter är på ingång hem så jag ska väl ställa mig och laga lite middag åt oss nudå. :-)

Ikväll blire bara lugn och skön hemmakväll. Precis som jag vill ha det :-) Konstigt det där när man blir äldre. Man uppskattar lugn och ro i hemmets trygga vrå mycket mycket :-)

Jag ÄLSKAR vårt liv :-D

Kommentarer
Postat av: mia

haha nä det är nog därför det bara är vi svenskar som har ordet "lagom" för det finns INGET som någonsin är lagom :P kunde ju typ ha varit lagom kallt nu men nej då..

2010-01-13 @ 16:47:53
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0