Totalt sömnlös natt

Inatt har både jag och Peter varit vakna. Och då menar jag vakna HELA förbannade natten!
Stackars lilla Theo har gått å blitt förkyld. Peter har ju varit det ett par dagar så det är väl därifrån det kommer.
Det som är mysko är att det slog till bara bang bom inatt. Han sov som en liten prins fram till 23 ungefär. Sen satte helvetet igång. Han var supertäppt i näsan och fick näsdroppar. Men trots det hade han jobbigt att andas när han sov. Så halva natten låg han och vände och vred på sig vid Peter. Och halva natten låg han uppepå mig och sov. Han fick väl en hyfsat bra lutning för att kunna andas då antar jag. Problemet var bara att jag ALDRIG ligger på rygg och sover. Och det fick jag ju göra nu när han låg på mig och sov. Så jag sov iallafall inte.
Och han vaknade ungefär varje kvart och gnällde och hade sig. Liten stackare :-(
Jättejobbigt har han haft det.
Vid 5 imorse fick han näsdroppar igen och så passade vi på att ge honom en tesked alvedon. Och på det en flaska välling. Då äntligen så somnade han ordentligt. Det dryga var bara att mina väckarklocka ringde 6.30 eftersom Rasmus ju måste till skolan. :-\

Så... nu äre väl bara å vänta på att jag mä ska bli förkyld. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0