Sååådärja

Inte nog med att jag (såklart) lyckades spilla ut en halv kopp kaffe över ungefär hela soffan..... *suck*
Utan på träningen igår så lyckades jag förstöra ryggen totalt!
Stod i bakplan och tog försvar. Helt plötsligt när jag tog en boll så bara högg det till i ryggslutet och jag kunde inte räta på mig. Knappt ta mig av planen. Andnöd hade jag oxå. Det enda jag kunde göra på typ 30 minuter var att ligga ner. Fy faaaan!!! Såhär illa har ryggen aldrig någonsing varit i hela mitt liv.

Resten av kvällen igår tillbringades i soffan med en varm vetekudde på. Sömnvaran har det inte blitt mycket av heller just pga ryggen. Hur fasen jag än låg så värkte det så otroligt mycket. Plus att såklart Theo har haft en strulnatt deluxe. Undra hur länge man måste vila för att det här ska gå över.....

Eftersom även Peter (tro det eller ej) behöver sova ut ibland så pallrade jag mig upp imorse. 18 grader härnere. brrrrrrrr. och -26 grader ute!! BRRRR!!! Det är ju löjligt! Vad är det frågan om!
Knappt så jag vill ha Theo på golvet, det är så jäkla kallt där. Tände alla ljus jag kom över och även kaminen. Så nu är det iallafall en 20 grader härinne :-)

Nä nu ska jag gå och värma på vetekudden igen. ajajajajaj :-(

Kommentarer
Postat av: Petra

Sådär går det när man är gammal! ;)

2010-01-06 @ 12:08:18
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0