Kalas

Idag har vi varit på grannen Lukas 9 års kalas. Ishockey stod på schemat. -20 grader var det ute. Behöver jag säga att ungarna höll på att frysa fötterna av sig efter en liten stund bara. Å själv höll jag på å frysa näshåren av mig :-P Efter den informationen tyckte Peter att om jag nu har näshår, som jag ju måste ha om dom frös. Så tyckte han att jag ögonaböj skulle trimma näsborrarna. Okej... nu spårade jag ur lite märker jag.

Ja.... iallafall. Här kommer lite bilder :-P

Min alldeles egna hunk..... eller nått.


Rasmus i sin hemmagjorda rånarluva :-P


Å så klart födelsedagsbarnet :-D


Oooops, nu vaknar Theo. Bäst å skynda sig. Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Kärstin

App app, näshåren är viktiga! Tänk vad mycket skit vi skulle andas i oss om dom inte filtrerade bort de största partiklarna. Själv håller jag på att spara ut mina sedan 10-års åldern.

2010-01-07 @ 14:11:20
Postat av: Sofie

Det var ingen dålig björnfitta Peter hade på huvudet! :P

2010-01-07 @ 17:09:30
URL: http://frisksofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0