Jo jag lyckas för det mesta....

Guitar Hero är jäkligt kul! Så jäkla rolig så att jag gav mig själv en fläskläpp med hjälp av guitaren.
Hur fasen lyckas man göra det?! Ja vem annars om inte jag, som lyckas med det mesta....

Iallafall så var vi i stan en sväng idag. Handlade födelsedagspresenter till Rasmus som fyller 7 stora år på tisdag :-D
Det bidde en fleeceoverall till Theo oxå eftersom han växt ur sin i strl 74. Den här satt mycket bättre :-)
Sen köpte Peter en liten grej till honom oxå.... En grej som jag var tvärsäker på han skulle hata och bli skitförbannad över.
Men.... Han verkade faktiskt gilla den, skarpt till och med :-D

Låt mig presentera vår alldeles egen lilla dinosaurie! heeeeeh heeeeh!




Nu blire lördagsmys. Scones och kaffe. Och kanske en bira..... :-P


Kommentarer
Postat av: Johan

kanske inte ska avslöja för mkt. . titeln kan bli din i år igen. . jag har ändrat reglerna att fjolårets vinnare inte är immun längre. . ;)

2010-01-10 @ 12:53:22
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0