Gillar´t men ändå inte...

Visst, snö är skitmysigt. Allrahelst när man ser ungarna som hoppar, skrattar och leker i alla skyhöga snöhögar överallt. Då är det ju verkligen vinter :-) Men nu vette fasen asså. Nu börjar jag faktiskt lessna. När julen och nyår har passerat så börjar man ju liksom se fram emot sommaren igen. Och januari och februari är ju såååå seeeeeega månader. För att inte tala om hur fattig man är just dom månaderna oxå!

Sitter just nu i soffan och tittar ut på en rejäl snöstorm. Det liksom blåser vågrätt nästan. Hua!!! Och jag som MÅSTE ut. Jo jag måste faktiskt ut. Jag måste åka till apoteket och köpa näsdroppar och alvedonsuppar till Theo. Stackarn är ju jätteförkyld.

Enligt Peter är det jag som ska "få" skotta oxå. För han är ju sjuuuuuk. Va härligt att jag ska FÅ skotta älskling. Ser fram emot det momentet..... (blänger) Mmm.. han sitter här framför mig.
Jaja, jag laddar väl med en kanna starkt kaffe. Sen äre bara å bita ihop och gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0