*gäsp*

Gomorron gomooooorron! Eller nått.... *gäsp*
Uscha vilken natt vi haft. Det började med att Theo vaknade till runt 21.50 och blev klarvaken. Var länge sedan något sånt hände nu. Men iallafall så blev han vaken till runt 23.30. ÄNTLIGEN kunde jag lägga ner honom i sin säng och försöka sova. Men sova? Nja... Det hann jag aldrig göra riktigt. Nappistoppning efter nappistoppning. Gnäll efter gnäll hela natten. Vid 4 taget tror jag han tyckte det var morgon igen. För då var han på gång att ställa sig upp i sängen. Fick precis tag på honom och han fick ligga i vår säng igen. Efter det blev det inte mycket mer sova heller. Bök och stök och hej å hå.
Peter och jag sa till varandra att det måste varit nått slags rekord inatt. Meeeen som vi sagt så många gånger förr. Säger det igen. Sova får man göra i graven :-P hehe

Ja... Gomorron iallafall. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0