En dag för en mammaledig

Peter drog iväg och jobbade. Jag och Theo blev själva hemma. Men så fick jag ett trevligt sms av Maria om att träffas på stan. Strosa och käka lite lunch och gosa med världens sötaste lilla Leo. Perfekt!
Sagt och gjort. Åkte ner på stan och käkade jordens dyraste och minsta jäkla sallad du kan tänka dig :-S Trodde nog man fick liiite mer än så för 74 kr.... Men jaja, där fick man sig en läxa den hårda vägen.
En grej till! Stå inte i parkeringshuset mer än 2 timmar för då blir man ruinerad. Ännu en hård läxa....

Efter lunchen så blev det lite shopping av kläder till Theo. Brallor bodys och lite strumpor.
Sen blev det fika på Mingel och bar med Jenny B och hennes holländske sambo. Superkul att träffa henne igen! Rätt så kul å prata engelska ett par timmar oxå. Inte nått man gör varje dag direkt. Man va ju lite ringrostig om man säger så. Men det rullade väl på rätt bra tror jag. :-P
16.30 rullade jag in på gården hemma igen. En sån där supermysig dag bara helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0