Bebismys

Idag har jag ÄNTLIGEN fått bebismysa :-D Äntligen fick jag träffa Maria och Peters lilla Leo.
Sist det var tänkt att jag skulle hälsa på så åkte man ju på vinterkräksjukan. Så det va ju en jäkla tur att man inte hann dit och hälsa på innan det bröt ut.
Men idag så kom vi iväg. Peter, jag, Theo och Lisa drog iväg. Fikade lite, gick husesyn i det nya huset och gosade med Leo såklart :-)
SHIT va liten han är gossen! Hade totalt glömt bort hur små bebisar är när dom är nyfödda. Theo såg ut som en heffaklump jämfört med den här lilla gossen. :-P En jäääätteliten lintott som låg och smackade och lät som en liten fågelunge då och då. hihi
Nästan så man blev lite sugen igen :-P hehe

Apropå ingenting föresten. NÄR FASEN SKA DET SLUTA SNÖA!! Herreguuuud säger jag bara. Nog för att det ska vara snö på vintern och det är mysigt hej å hå. Men tack! Nu räcker det faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0