Nuså

Nä det har inte blitt någe bloggande alls idag. Och anledningen till det är att min jäkla skrothög till skitdator är trasig igen för andra gången på 5 månader bara!. Skärmen flimmrar så man vill bara ta datorn och kasta ut den genom fönstret helst. Nu blir det tredje gången på 1 år ungefär som den är inne på lagning. Ingen höjdardator skulle jag säga. Nu jäklars ska jag ha en sprojlans ny!

Iallafall så skrev jag ju igår om att Rasmus trodde han varit en busunge.
Men enligt hans fröken hade han ju varit hur duktig och snäll som helst. Nu kan han alfabetet och ska börja få läsläxa varje vecka. Det brukar man inte börja med förrän i ettan vanligtvis, så det kallar jag duktigt :-)




Hmm.... det måste gå att ta sig in till sladdarna...


mammaaaaa! De ä inge roligt! Släpp in mig då!


Eller ligga ner måste ju vara enklare....


Sådäääärja. hehe


Kommentarer
Postat av: Johan

Gillar att giraffen är med hela tiden! :) haha!

2010-02-16 @ 22:05:39
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0