Just nu

bakas det kladdkaka och sockerkaka. Får nämligen snart finbesök av Petra och lilla Vera 5 månader.

Tittade mig själv i spegeln för en stund sedan och tog mig en allvarlig funderare på om jag verkligen verkligen var säker på att jag ville äta onyttigt idag. För hur jag än vrider och vänder på spegeln så ser det fan inte bra ut asså.... *suck* Verkar inte spela någon som helst roll hur lite jag äter lr hur mycket jag än rör på mig. Inget händer på våghelvetet! Det låter nog rätt bra det där förslaget med fettsugning och silicon tissar ändå som Maria gav :-P

Aja, en liiiiten bit kladdkaka dåååå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Om du äter för lite så lägger kroppen bara på sig, för då tror den att det är svälttid och passar på när du väl äter!

2010-02-12 @ 13:13:42
Postat av: Kristin

Aha så man ska allså äta mer och röra på sig mer :-)

2010-02-12 @ 14:11:03
Postat av: Sofie

Ät mer protein och lite mindre kolhydrater.. Då blir man mättare längre (ev på mindre mängd mat).

2010-02-12 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0