Godmorgon Sverige

Sitter och kollar på Godmorgon Sverige på ettan. Nyss visade dom bilder på hur det såg ut 19 februari runtom i Sverige för 2 vintrar sedan. Inte en jäkla snöflinga så långt ögat nådde! Och det var plusgrader!!!
Helt ärligt, en sån här vinter har jag inte sett sedan jag var typ 7 år gammal.
självklart är det kul med snö på vintern. Men nu kan det faktiskt sluta snöa och iallafall börja smälta tycker jag. Det har varit en lång vinter.....

och Anja igår då! Vicken grej! Helt klart värd den bronsmedaljen. Då FÅR vara skadelgad när en annan åkare vurpar ;-)

Jaja... om en stund bär det av in till stan för lunch. Hoppas man står på bena resten av dagen. Theo har kommit på att han ska vara vaken mitt i nätterna nuförtiden.
Inatt vaknade han vid 23 och somnade om runt 00. Vaknade vid 2 och somnade om runt 3. Sen vare gomoooorrroooon 04.50 PIP!!! Inte en chans att man fick den visslande killen att somna om då. *suck* Så inte så värst mycket sömn blev det inatt.
Men som jag sagt förut... Vem har sagt att man får sova när man har barn?!


Imorgon händer jordens grej!! Kristin ska ut på krogen!!! Kors i taket!
Håll tummarna för att jag inte super ner mig själv och blir liggande dan efter. Det skulle vara ett kolosalt nederlag. För då skulle Peter ha nått å skratta åt resten av året.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0