En sån där dag

När man har haft fullt upp igen och inte haft tid att sitta vid datorn alls :-)
Men dom är härliga, jag gillar dom :-)

Jag och Lisa var iväg till Valbo och strosade. Jag fick ju valbo presentcheckar för 1000 kr av Peter i julklapp. Så nu hade jag ju tänkt hitta en massa snygga vardagskläder tills det är dags att börja jobba igen 1 mars.
Men jag hittade faktiskt bara två tröjor och ett par leggins. Och då gick vi igenom alla klädaffärer i hela valbo.
JO! Jag hittade en kofta på ESPIRIT, men den kostade 400 kr. Kändes som lite mycket pengar för ett plagg bara. Pluss en assnygg väska för 600, men det vägrar jag lägga på en väska.
Theo blev iallafall totalt slut av vårt spatserande i köpcentret så han drog iväg och sov 2 timmar när vi kom hem :-P Minns inte när det hände mitt på dan sist....

Sen här vid 19 drog jag iväg och gjorde en riktig skitträning! Men så skare väl vara inför match, eller?

Imorrn blire lunch med Petra som är hemma från Norge. Ska bli skoj att ses igen :-)

Sängen nästa! natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0