En kul kväll

Japp gott folk. Kristin var ute och partajjade igår. Och NEJ Johan, jag gjorde dig inte stolt tyvärr. Ingen fyllkaja här inte. Jag var uppe med Theo redan 8.30 :-) Har druckit kaffe och ätit frulle har jag gjort oxå.
MEN, jag ska faktiskt ge dig en sak. Det har hänt förr och det hände igen igår. Jag hoppade av bussen en hållplats för tidigt :-\ Vilket innebar att jag fick gå ungefär 800 m i snöstorm och dm djup snö i högklackat, strumbyxor och klänning. Inge vidare värst kul direkt. Benen var som ispinnar när jag kom hem. aja.... vem har sagt att man ska lära sig av sina misstag liksom.... varför inte göra dom igen. :-P

En kul kväll igår iallafall. Dock aningens besviken på musiken. Den kunde vart bättre. Men en hel del dansande blev det iallafall. Och det var ju målet. Idag är fötterna aningens ömma, som det ska va. ;-)

Kommentarer
Postat av: Johan

HAHA! Årets jon kandidat i år igen! Du är som den person som är mest jämn, levererar hela tiden! Andra gör en grej på ett år sen är det slut med det. Men inte du ;)

2010-02-21 @ 14:26:45
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0