Ändrade planer

Det blev en riktig tröttdag idag. Både jag och Peter är så trötta så vi känner oss nästan bakis. hihi
Vi har sovit i omgångar idag och jag var senast att kliva upp. Närmare bestämt 11.20. Oooops :-P
Lite senare fick vi besök av Eje, Carina och Johan. Då blev det kaffe och semlor :-) Och Peter fick en ryggbehandling, lite aja baja och uppläxning av Carina. Bra! Det behövs! :-)




Nu har vi precis intagit varsin kebabtallrik och är fullkomligt proppmätta. Och trötta såklart....
Igentligen skulle jag gått ut och partat med tjejmaffian ikväll, som Peter kallar oss. hihi
Men eftersom varken jag eller Lisa var helt kry och Elin var trött efter veckan så ställde vi in ikväll och skjuter det till någon annan helg när alla är krya och har ork.
Så ikväll blire slappa i soffan framför mello. Till Peters stora förtret. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0