Puh!

Jag överlevde även den här dagen verkar det som. Lite svartsjukedrama då och då. Men det löser man lätt med lite chips och juice. JA man FÅR gå den lätta vägen när man har två sjuka å griniga ungar hemma. 
Punkt jävla slut!

Gav Agnes en alvedonsupp för ett tag sedan och hon blev genast mycket piggare och åt som hon skulle. Sen slocknade hon i soffan på magen och har sovit där sedan dess. Och det var nog typ 2 timmar sedan nu :-)
Skönt för då hann mamma Kristin steka pannkaka till oss. Så nu har jag och Theo precis ätit och väntar hem Peter när som helst från jobbet.

Men nu är jag bra jäkla mör i kroppen känner jag... trött? Jag vet inte om jag kan kalla det trött.. Det har gått förbi den gränsen. Har man bokstavligt talat värk i kroppen så vet jag inte vad man ska kalla det...
Jag skulle iallafall VERKLIGEN behöva liiite egentid. Hoppas att jag kan komma ifrån dom där två timmarna på lördag och spela lite volley. skulle göra gött :-D

//Schleeten mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0