Kanske så


Tydligen har Theo tjaffsat och haft sig sedan 3 tiden inatt. Inte sovit ordentligt sedan dess. Men (peppar peppar) så hade han inte mycket till feber imorse. Om man ens kan kalla det feber. 37.5 bara. Men han tar sig fortfarande för munnen när han dricker juice. Misstänker starkt att han fått samma som jag och Agnes hade. Dvs JÄVULSKT ont i halsen. Inte undra på att det svider när han dricker juice isåfall....
Iallafall, eftersom febern är nere så hoppas jag verkligen att vi kan ta hem Rasmus. Längtar efter min stora gosse! Och längtar efter att se hans glada ansikte när han öppnar sina julisar :-D

Just nu sover Theo och Peter en stund. Jag och Agnes har haft en liten träningsstund på golvet. Ligga på mage är inge vidare poppis faktiskt... Men det tar sig. Hon orkar lyfta huvudet rejält nu faktiskt. Sen har vi dansat och mysat lite oxå :-D Nu verkar hon rejält trött efter aktiviteterna. Har jag tur hinner jag vila några minuter jag med :-D


Kommentarer
Postat av: Emmy



Nä nu får våra ungar bli friska tamejjfan. Annars hamnar jag typ på psyket eller nått....

2010-12-27 @ 11:59:33
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0