En rätt god natts sömn

Efter en rätt så bra natt så känns det lite som att man är på väg på rätt spår igen. Får se hur länge det håller i sig denna gång....
Agnes somnade runt 22.30 och sov då för natten. Vaknade kl 3 för att äta lite och somnade sedan om till kl 5 när hon åt igen. 
Theo somnade runt 19.30 men vaknade för å stöka mellan 23-00 ungefär. Men sen sov han till kl 6 imorse med ett kort gnäll runt 4 snåret bara.
Så det känns som en rätt så okej natt faktiskt. Kändes inte lika tungt att gå upp imorse som det gjort senaste dagarna. kanske beror på att jag känner mig lite piggare. Har lite hosta kvar bara och lite halsont. Men känner mig piggare i kroppen :-) Hoppas det håller i sig nu. För jag vill verkligen vara med och spela på lördag :-)

Theo dock.... Det är så typiskt. Kåvepenin fungerar ju inte på hans öroninflamation. Och det nya nu vi fått har pajjat hans mage totalt. Han bajsar typ frätande diarré hur många ggr som helst om dagen. Han är jätteröd om skinkorna och jag får lov att duscha honom varje gång. För när jag torkar med tvättservetter svider det på honom. Finns väl inte så mycket å göra än att härda ut den här gången och hoppas på att han klarar sig tills det är dags för operation.
Han är ju inte superglad i mat nu direkt... Stackars vår lilla kille.....

Ja, som ni ser är det inte mycket som händer just nu. Känns som jag sitter isolerad i det här huset med två barn dagarna i ända. Gick ut och hämtade ved när Theo sov på fm och kom på att jag nog fasen inte varut utanför huset sen i söndags :-/ Usch.......
funderar på att dra iväg och handla lite julklappar ikväll när Peter kommer hem.... Skulle va mysigt :-)




Älskar verkligen julen! Med alla härliga ljus och mys. Att få handla julklappar till mina barn och se deras ansikten lysa upp när dom öppnar dom. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0